milymiley

Direktlänk till inlägg 23 februari 2017

R5 konsert

Av Emily ke - 23 februari 2017 18:37

För lite mer än 2 år har inte jag haft tanken att se på en konser, då var det sista natten med seremedy i Stockholm i fryshuset i stockholm den 21/9-2014 jag ville gå på. Men jag såg någon prata om det på en chattsida/spel som heter Moviestarplanet och hon ville gå på 5 olika konserter det här året då såg jag att det fanns det igår men de kommer att spela på en skoldag och det kommer att vara insläpp den 18:30 den 4 ocktober. Jag kanske ska gå den men det svåraste är att det är på en skoldag och jag bor så långt bort men om det behövs kanske jag ska ta ledigt om det går.






R5 är ett band ifårn usa som består av Riker, Ross, Rydel, Ratliff och Elington det

är ett pop/rock grupp ifrån Usa. Alla de 4 är syskon förutom Elington de träffades året 2009

och då blev de vänner. Tidigare bodde de i Colorado i Usa men de

flyttade till Los Angeles när en av syskonen ville flytta något längre bort för att

få vara tillsammans.En ifrån bandet har varit med i Austin And Ally som spelades

in 2011 men avslutades 2015/2016. Då spelade han en som heter Austin Moon

och han träffar en tjej som heter Ally Dawson och de blir snabbt vänner och då blir

Ally hans låtskrivare och de blir även bästa vänner i serien, och då har

de ett team med sina vänner, Ally Trish, dez och självklart Austin.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily ke - 21 februari 2017 19:49

  Den här filmen såg jag för några månader sen. Jag gick en dag efter preimiär datumet ( 30 september)  av filmen jag har nog sätt den 6-7 gånger inräknat med den som jag såg på bio, då var den filmen i 3D. Innan jag såg filmen blev jag så intre...

Av Emily ke - 21 februari 2017 18:50

Det har gått över 2 år sen jag skrev senast i den här bloggen men idag, fick jag lust att skriva lite i den här bloggen idag går jag andra året på gymnasiet och ska börja 3:an efter sommaren, föresten jag heter Emily. Jag går just nu på en linje som ...

Av Emily ke - 14 februari 2015 21:10

På min skola så har vi en efterskola akvtikt på högstadiet och det är kör det är en aktivitet som började förra terminen som man kan vara med i. som bruckar sjunga till julavslutningen till sommarlovsavslutningen.  Sen förra terminen ska man sj...

Av Emily ke - 10 februari 2015 23:00


Idag fyller min mamma år och då hade vi ett litet kalas med min mamma som min mamma hade gjort Med min lilla syster just på morgonen. ...

Av Emily ke - 10 februari 2015 22:56

För längesen så fanns det reklam på spel som man kunde komma in på. Själv så var det så jag började på Habbo Hotell. På Habbo Hotell fanns det olika rum som man kunde ha som nybörjar rum som ett fullt rosa rum. Det fanns också olika saker som man ku...

Presentation


Hej, jag heter Emily.Och Välkommen till min blogg! Jag är 17 år gammal jag går just nu andra året på gymnasiet. på en linje som är lite som bild och formgivning. Mina intressen är att fotografera, filma, måla och lite annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Söta saker som man blir glad av :)

Omröstning

Vilken sport gillar du mest?
 dansa
 fotboll
 hockey
 pingis
 golf

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Japan


Ovido - Quiz & Flashcards