milymiley

Alla inlägg under april 2013

Av Emily ke - 27 april 2013 17:29

Förra året vid agusti så var jag i england med min familj  i 2-3 dagar och då tänkte jag lägga upp en video om det. Det tog så lång tid och jag glömde och glömde så det blir bättre att skriva ett inlägg om det tycker jag.



 

Här så skulle vi in till flygplatsen sen var det bara att åka iväg och flyga men innan det så finns det andra saker man kan göra så länge man väntar vi var och fikade där och var i en affär man kunde köpa massa godis och sånt jag hittade en klubba som jag inte ens trodde fanns inte fanns i sverige som heter shupa shups och jag fick massa klubbor i en groda när min pappa var i spanien med sitt jobb förra året.


 

Sen när vi var klar med flygningen så åkte vi till hotellet och gjorde inte så mycket mer den dagen.


 

Dagen efter sen så var vi på Japan centre det fanns allt möjligt där som det kan finnas i ett varuhus i japan det är egentligen till för japaner men man kan komma hit endå det var jätte roligt där jag hoppas jag kan komma dit någongång eller till något liknande.


 

Sen den dagen var vi på Madame tussaudo det var en rolig upplevelse där som aldrig försvinner. :)


Sen så var det slut det roliga tar alltid slut någongång det var en extra kul resa för mig för att jag önskade åka dit med familjen så blev det så. Så kuul! :)

Av Emily ke - 1 april 2013 19:33

 

Idag fick jag syn på en armbands automat i affären och då köpte jag dom här.

Presentation


Hej, jag heter Emily.Och Välkommen till min blogg! Jag är 17 år gammal jag går just nu andra året på gymnasiet. på en linje som är lite som bild och formgivning. Mina intressen är att fotografera, filma, måla och lite annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Söta saker som man blir glad av :)

Omröstning

Vilken sport gillar du mest?
 dansa
 fotboll
 hockey
 pingis
 golf

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Japan


Ovido - Quiz & Flashcards