milymiley

Direktlänk till inlägg 21 februari 2017

Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

Av Emily ke - 21 februari 2017 19:49


Den här filmen såg jag för några månader sen. Jag gick en dag efter preimiär datumet ( 30 september)  av filmen jag har nog sätt den 6-7 gånger inräknat med den som jag såg på bio, då var den filmen i 3D. Innan jag såg filmen blev jag så intresserad av att titta på trailern om och om igen. Efter det såg jag filmen.  


Filmen handlar om en kille som heter Jake han har ärvt en speciell förmåga att han kan se monstren de kallas tomgastar eller de tomma. De är egentligen vanliga människor som har blivit så igenom en forskning för att bli mer männskliga. Hans farfar pratade om de barn som han gick 1943 ( under andra världskriget) De har speciella förmågor som inga andra har de är så kallat ''besynnerliga''. Först trodde Jake att han var vanlig men det hade han fel om, plötsligt förstår han att det inte är som det värkar sig vara på ett sätt... mer ska jag nog inte berätta.


Vilken är din favorit film just nu ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily ke - 23 februari 2017 18:37

För lite mer än 2 år har inte jag haft tanken att se på en konser, då var det sista natten med seremedy i Stockholm i fryshuset i stockholm den 21/9-2014 jag ville gå på. Men jag såg någon prata om det på en chattsida/spel som heter Moviestarplanet o...

Av Emily ke - 21 februari 2017 18:50

Det har gått över 2 år sen jag skrev senast i den här bloggen men idag, fick jag lust att skriva lite i den här bloggen idag går jag andra året på gymnasiet och ska börja 3:an efter sommaren, föresten jag heter Emily. Jag går just nu på en linje som ...

Av Emily ke - 14 februari 2015 21:10

På min skola så har vi en efterskola akvtikt på högstadiet och det är kör det är en aktivitet som började förra terminen som man kan vara med i. som bruckar sjunga till julavslutningen till sommarlovsavslutningen.  Sen förra terminen ska man sj...

Av Emily ke - 10 februari 2015 23:00


Idag fyller min mamma år och då hade vi ett litet kalas med min mamma som min mamma hade gjort Med min lilla syster just på morgonen. ...

Av Emily ke - 10 februari 2015 22:56

För längesen så fanns det reklam på spel som man kunde komma in på. Själv så var det så jag började på Habbo Hotell. På Habbo Hotell fanns det olika rum som man kunde ha som nybörjar rum som ett fullt rosa rum. Det fanns också olika saker som man ku...

Presentation


Hej, jag heter Emily.Och Välkommen till min blogg! Jag är 17 år gammal jag går just nu andra året på gymnasiet. på en linje som är lite som bild och formgivning. Mina intressen är att fotografera, filma, måla och lite annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Söta saker som man blir glad av :)

Omröstning

Vilken sport gillar du mest?
 dansa
 fotboll
 hockey
 pingis
 golf

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Japan


Ovido - Quiz & Flashcards