milymiley

Alla inlägg under juni 2014

Av Emily ke - 19 juni 2014 21:14

Varje dag lever du med ett (intesse om du inte har det så ge inte upp) på gymnasiet får man gå ifrån sitt intresse sen ska man få jobb genom intresset och då kan det vara fel att man tar jobb utan intresse.

Av Emily ke - 14 juni 2014 21:14

I flera år har Dark varit i andras kroppar han är den onda Daisuke är 14 år gammal och snart kommer Dark fram, han är kär i en tjej som är den heliga jungfru Dark men hur blir det om Daisuke är kär i samma?


I

'

 

Av Emily ke - 14 juni 2014 15:38

Jag har varit med min lilla syster på en asiatisk affär och då hittade jag dom där en är från Korea och en är från något annat.

Av Emily ke - 13 juni 2014 11:13


 

Har haft skolavslutning ha en underbar dag.


Av Emily ke - 12 juni 2014 13:52

     


 


 

Vi var på Karlsborgsfästning igår det var jätte kul att vara där med klassen åk dit om du vill ha en hostoria och ett äventyr för livet!


Av Emily ke - 10 juni 2014 17:25

Det var min första manga det började så här. Jag var 8-9 år och jag tyckte det såg intressant ut och då köpte jag 2 ifrån den serien och sen har det intressent växt framåt.

Ranmas pappa skulle bevisa att han var manlig för hans flickvän och en dag så blev hans son Ranma förvandlats till en tjej och pappan Genma till en panda i en källa.



 

Av Emily ke - 10 juni 2014 16:49

Igår var jag på öppethus och pratade lite om engelska och bild och en sak till vi som jag tog hand om hela dagen igår

vi var på skolan till 6 för första gången gången igår.


Jag vill ge er ett råd. Alla människor lyckas inte med allt hela tiden men se framåt för nästa gång kanske det blir bra.


 

Av Emily ke - 10 juni 2014 16:39

  

Omslaget för min hemlighet på Wattpad fast hela kom inte och då tänkte jag att lägga upp det på min blogg med jag har ändrat sättet hur jag ritar manga  ögon jag tycker det är roligare på sättet än det andra det jag bruckar rita.


 

Presentation


Hej, jag heter Emily.Och Välkommen till min blogg! Jag är 17 år gammal jag går just nu andra året på gymnasiet. på en linje som är lite som bild och formgivning. Mina intressen är att fotografera, filma, måla och lite annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Söta saker som man blir glad av :)

Omröstning

Vilken sport gillar du mest?
 dansa
 fotboll
 hockey
 pingis
 golf

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Japan


Ovido - Quiz & Flashcards